JobZoo Logo
Løn database over jobs, personer & spørgsmål


A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

Hvor meget tjener Carlos Tevez

Introduktion til Carlos Tvez

Carlos Tvez er en af de mest kendte og talentfulde fodboldspillere i nyere tid. Født den 5. februar 1984 i Ciudadela, Argentina, har hans karriere været præget af stor succes på både klub- og landsholdsniveau. Han begyndte sin professionelle karriere i Boca Juniors, en af Argentinas mest prestigefyldte klubber, hvor han hurtigt gjorde sig bemærket som en fremragende angriber med et skarpt målinstinkt og stærke driblefærdigheder. Gennem årene har han spillet for flere topklubber rundt om i verden, herunder West Ham United, Manchester United, Manchester City og Juventus. Hans evne til at score mål samt hans arbejdsmoral har gjort ham til en elsket figur blandt fansen.

Startlønnen for Carlos Tvez

Da Carlos Tvez startede sin professionelle fodboldkarriere med Boca Juniors som ung spiller, var hans startløn relativt beskeden sammenlignet med de beløb, mange spillere tjener i dag. I sine tidlige år tjente han omkring 200.000 om året hos Boca Juniors et beløb der var betydeligt lavere end hvad vi ser for nutidens topspillere men stadig anstændigt for en ung spiller på det tidspunkt. Det er vigtigt at forstå konteksten argentinsk fodbold giver ikke altid de samme økonomiske incitamenter som europæisk fodbold.

Stigningen i lønninger gennem karrieren

Efter at have bevist sit værd hos Boca Juniors blev Carlos Tvez kontrakteret af West Ham United i 2006 for omtrent 1 million om året - et tydeligt tegn på hans stigende værdi som spiller. Det var dog først efter overgangen til Manchester United året efter 2007, at hans løn virkelig tog fart her fik han angiveligt omkring 5 millioner om året plus bonusser baseret på præstationer og trofæer vundet under sin tid hos klubben.

Lønningerne ved skift til nye klubber

Når Carlos Tvez senere skiftede fra Manchester United til Manchester City i 2009, steg hans løn markant igen rapporterne tyder på en kontraktværdi tættere på 8 millioner om året eksklusive bonusser. Dette skifte markerede også begyndelsen på den finansielle revolution indenfor Premier League og illustrerer hvordan eliteklubber konkurrerer om de bedste talenter ved hjælp af imponerende lønpakker.

Tvez høje indtjening hos Juventus

I sommeren 2013 skrev Carlos Tvez under med Juventus efter fire succesfulde år hos Manchester City hvor han havde bidraget væsentligt til klubbens titler og image udvikling som stærk angriber. Hos Juventus skulle han modtage cirka 6 millioner årligt omkring 7 millioner, hvilket fortsatte trenden med højtlønnede kontrakter især da klubben også fokuserede meget på at vinde Serie A titlerne samt deres europæiske ambitioner.

Lønniveauet ved udlandsophold

Siden da har tvez haft forskellige ophold udenlands inklusiv et kortvarigt comeback tilbage til Boca Juniors før et eventyr med Shanghai Shenhua hvor det blev rapporteret at hans ln oversteg op imod 38 millioner per sæson - noget der ville placere ham blandt verdens bedst betalte spillere ifølge datakilder fra sportsøkonomiske analyser.

Den gennemsnitlige løn blandt professionelle spillere vs Tevez erfaring

I forhold til den gennemsnitlige løn blandt professionelt spillede fodboldspillere varierer det enormt afhængig af ligaens prestige samt spillerens individuelle evnerrygte men generelt set kan man sige ,at de fleste spillers inkomster ligger mellem EUR30000 - EUR1500000 pr sæson . Mens teves kontrakt aftaler sidenhen kun kunne ses noget mere favorable ud midtvejs igennem sin aktive periode ,han opnåede ikke blot betalte summen men også ekstra sidesponsorerings aftaler pga sit popularitet indenfor mediernes dækning fokus grundlæggende påvirket hvordan fremtidige generation vil ser sport finde vejen indtil lignings sporre .

Carlos Tevz sponsorater og andre indtægtskilder

Bortset fra sine kommercielle aftaler kan vi heller ikke glemme sponsorsamarbejde som øger total income mærkbart gennem hele dette tidsrum virksomheder benytter sig ofte navnene bag populære idoler således spanske Adidas eller Pepsi Cola vælges strategisk fordi deres produkter så nemmere bliver solgt via promotion events foretaget nærme steder der fans samles omkring dem idolisering hverdagssituation . Samtidig gav disse samarbejder mulighed for yderligere eksponering hvilken gav resultater både økonomiskgenerationsmæssigt således direkte påvirkning hvis man holder sig relevant over længere period En analyse viser ligeledes fanbasis vokset pga sociale medier nettet integration via online streaming tendenser giver massive mulige fans baggrundsforskydning produkt salgsudvikling hertil grundlag læsestof anvendelse marketing metoder.

Tvz livsstil påvirkning forhold arbejdet





. .